Brother Central & Eastern Europe - regijsko predstavništvo za Slovenijo, Hrvaško in BIH je del skupine Brother iz Japonske. Brother posluje globalno že več kot 100 let, od tega je v Evropi prisoten že več kot 50 let, zato se lahko pohvalimo z znanjem, kako ustreči stranki.
Ponosni smo, da ste izbrali enega izmed izdelkov Brother. Trudimo se, da vas ne pustimo na cedilu. Vsi izdelki Brother so vnaprej testirani in zasnovani, da vam služijo čim dlje, vendar se zavedamo, da gre lahko tudi kaj narobe.
Da boste brez skrbi, imajo vsi Brother izdelki 3 leta garancije ob obvezni spletni registraciji, kar pomeni dodatne storitve za vaš izdelek. Prosimo, preberite spodaj napisane informacije in izkoristite to prednost.
Brother deluje po načelu Vedno na vaši strani.
To zagotavljamo s podaljšanjem garancije na vseh naših napravah. Glede na vrsto izdelka garancija pokriva dva načina popravil. Prvi način popravila se nanaša na poslovne naprave, t. i. Popravilo PRI STRANKI (On-Site), kar pomeni, da bo serviser prišel k vam in opravil popravilo ali zamenjavo naprave. Drugi način se nanaša na naprave, ki spadajo v domačo rabo, t. i. Popravilo Z DOSTAVO NA SERVIS (RTB, Return-to-base), kar pomeni, da morate napravo odpeljati ali poslati (na svoje stroške) v pooblaščeni servis ter jo po končanem popravilu na lastne stroške tudi prevzeti. V kateri način spada vaša naprava, si lahko pogledate na spodnjem seznamu.
HLL5000D
HLL5100DN
HLL5200DW
HLL6250DN
HLL6300DW
HLL6400DW
HLL6450DW
DCPL5500DN
DCPL6600DW
MFCL5700DN
MFCL5750DW
MFCL6800DW
MFCL6900DW
MFCL6950DW