1. Home Brother
  2. Poslovne rešitve
  3. Rešitve po meri
  4. Zahteva za pomoč
Ikona tiskalnika ikona e-pošte ikona ključa za matice

Prejmite pomoč neposredno z nadzorne plošče v 3 korakih

Za boljši nadzor nad delovanjem naprav lahko zahtevate tehnično pomoč neposredno z domačega zaslona večfunkcijske naprave.

Zahteva za pomoč je storitev podjetja Brother, ki vašemu IT-skrbniku ali IT-ponudniku storitev tiskanja omogoča enostavno odpravljanje napak. Na nadzorni plošči pritisnete ikono »Zahteva za pomoč« in že bo izdelano popolno diagnostično poročilo ter samodejno poslano vašemu IT-skrbniku.

Kako lahko Zahteva za pomoč koristi vašemu poslovanju?

Ikona ure

Prihranek časa

Hitro in učinkovito diagnosticirajte tehnične težave svoje naprave.

Ikona sivega dokumenta

Diagnostično poročilo

Vaš IT-skrbnik bo že na začetku postopka za odpravljanje težav imel vse potrebne podatke.

Ikona rokovanja

Centralizirana podpora

Poenostavite IT-podporo tako, da imate vse pod eno streho.

Do Zahteve za pomoč v 3 enostavnih korakih

Zaslon na dotik na večfunkcijski napravi Brother s seznamom storitev

1. Izberite "Zahteva za pomoč"

Zaslon na dotik na večfunkcijski napravi Brother vnesi kontakt e-naslov

2. Vnesite svoje podatke

Zaslon na dotik na večfunkcijski napravi Brother s sporočilom Dokončano

3. Zahteva je samodejno poslana vašemu ponudniku storitev

Pogosto zastavljena vprašanja (FAQs)

Zahteva za pomoč omogoča časovno in stroškovno učinkovit način zagotavljanja praktičnih informacij in nasvetov glede naprave Brother s strani sistemskih skrbnikov ali servisnih partnerjev. Zahteve za tehnično pomoč se oblikujejo neposredno iz menija omrežno povezane naprave Brother ter samodejno pošljejo sistemskemu skrbniku ali izbranemu servisnemu partnerju po e-pošti.

Če niste prepričani glede kriterijev ali združljivosti, priporočamo, da se obrnete na Brotherjevega zastopnika ali prodajalca.

Če obstoječa ali preferirana možnost tiskanja Brother in če storitev upravljanja tiskanja (MPS) ne ustrezata vsem vašim zahtevam. Brotherjeva rešitev Zahteva za pomoč povezuje vaše poslovanje z izbranim ponudnikom tehničnih storitev.

Zahteva za pomoč deluje samo z združljivimi napravami, ki so aktivirane s to funkcijo. Za aktiviranje storitev Brother potrebujete licenčni ključ, ki je na voljo za naslednje naprave: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.

Dodatna strojna oprema ni potrebna. Ko so informacije o prodajalcu vnaprej programirane v napravo, se vzpostavi postopek diagnostike

Da. Zahteve, posredovane skrbniku sistema ali servisnemu partnerju po e-pošti, so poslane varno z uporabo SSL-ja ali TLS-ja.

»Zahteva za pomoč« je ikona, dodana meniju Storitve na domačem zaslonu večfunkcijske naprave. Vsaka zahteva za tehnično pomoč vključuje seznam napak in dodatne diagnostične informacije, kar zagotavlja potrebno raven podrobnosti za učinkovito odpravljanje težav z napravo.
Brezplačen prenos orodja Brother Software License Management je najboljši način za aktiviranje funkcij vaših kupljenih rešitev. Če želite aktivirati storitev Zahteva za pomoč, pošljite napravi veljavno licenčno datoteko. Več informacij najdete tukaj.
Vas zanima Zahteva za pomoč in želite izvedeti več? Izpolnite spodnji obrazec in naši strokovnjaki vam bodo pomagali pri morebitnih vprašanjih.

Poglejte si naše Pogoje in določila.

Vaši podatki bodo obdelani v skladu z našim Obvestilom o zasebnosti.