
Za boljši nadzor nad delovanjem naprav lahko zahtevate tehnično pomoč neposredno z domačega zaslona večfunkcijske naprave.
Zahteva za pomoč je storitev podjetja Brother, ki vašemu IT-skrbniku ali IT-ponudniku storitev tiskanja omogoča enostavno odpravljanje napak. Na nadzorni plošči pritisnete ikono »Zahteva za pomoč« in že bo izdelano popolno diagnostično poročilo ter samodejno poslano vašemu IT-skrbniku.
Hitro in učinkovito diagnosticirajte tehnične težave svoje naprave.
Vaš IT-skrbnik bo že na začetku postopka za odpravljanje težav imel vse potrebne podatke.
Poenostavite IT-podporo tako, da imate vse pod eno streho.
Zahteva za pomoč omogoča časovno in stroškovno učinkovit način zagotavljanja praktičnih informacij in nasvetov glede naprave Brother s strani sistemskih skrbnikov ali servisnih partnerjev. Zahteve za tehnično pomoč se oblikujejo neposredno iz menija omrežno povezane naprave Brother ter samodejno pošljejo sistemskemu skrbniku ali izbranemu servisnemu partnerju po e-pošti.
Če niste prepričani glede kriterijev ali združljivosti, priporočamo, da se obrnete na Brotherjevega zastopnika ali prodajalca.
Če obstoječa ali preferirana možnost tiskanja Brother in če storitev upravljanja tiskanja (MPS) ne ustrezata vsem vašim zahtevam. Brotherjeva rešitev Zahteva za pomoč povezuje vaše poslovanje z izbranim ponudnikom tehničnih storitev.
Zahteva za pomoč deluje samo z združljivimi napravami, ki so aktivirane s to funkcijo. Za aktiviranje storitev Brother potrebujete licenčni ključ, ki je na voljo za naslednje naprave: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Dodatna strojna oprema ni potrebna. Ko so informacije o prodajalcu vnaprej programirane v napravo, se vzpostavi postopek diagnostike.
Da. Zahteve, posredovane skrbniku sistema ali servisnemu partnerju po e-pošti, so poslane varno z uporabo SSL-ja ali TLS-ja.