V tem času negotovosti želimo, da veste, da smo pri podjetju Brother zavezani zagotavljanju izjemnih storitev in podpore našim strankam. Zaradi situacije Coronavirus - COVID-19 pričakujemo, da bo to vplivalo tudi na razpoložljivost nekaterih naših storitev za podporo strankam. Pride lahko do zamud pri e-poštni komunikaciji ali telefonskih stikih z našo ekipo. Brother aktivno sodeluje z našo ekipo za podporo strankam, da bi zmanjšali morebitne zamude. Najprej predlagamo, da uporabite našo spletno podporo, pogosto postavljena vprašanja in vsebino, ki jo lahko naložite. Če s pomočjo naših spletnih orodij in podpore ne najdete odgovora, nas pokličite ali nam pišite po e-pošti. Če je vaš izdelek trenutno v popravilu, vas bomo kontaktirali čim prej. Vnaprej se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in se vam zahvaljujemo za potrpljenje.
  1. Home Brother
  2. Podpora

Na vaši strani

Iščete podporo za napravo Brother? Morate registrirati novo napravo Brother ali prenesti najnovejšo programsko opremo? Samo vnesite številko modela ali pa ga poiščite spodaj.

Če za vašo napravo ni nobenih rezultatov, obiščite support.brother.com

Poznam model svoje naprave.

Oglejte si podporo, ki je na voljo za vašo napravo

Potrebujem pomoč pri iskanju modela naprave

Najprej vam bomo pomagali najti vašo napravo