V tem času negotovosti želimo, da veste, da smo pri podjetju Brother zavezani zagotavljanju izjemnih storitev in podpore našim strankam. Zaradi situacije Coronavirus - COVID-19 pričakujemo, da bo to vplivalo tudi na razpoložljivost nekaterih naših storitev za podporo strankam. Pride lahko do zamud pri e-poštni komunikaciji ali telefonskih stikih z našo ekipo. Brother aktivno sodeluje z našo ekipo za podporo strankam, da bi zmanjšali morebitne zamude. Najprej predlagamo, da uporabite našo spletno podporo, pogosto postavljena vprašanja in vsebino, ki jo lahko naložite. Če s pomočjo naših spletnih orodij in podpore ne najdete odgovora, nas pokličite ali nam pišite po e-pošti. Če je vaš izdelek trenutno v popravilu, vas bomo kontaktirali čim prej. Vnaprej se opravičujemo za morebitne nevšečnosti in se vam zahvaljujemo za potrpljenje.
  1. Home Brother
  2. Podpora
  3. Kontaktirajte nas

Kako vam lahko pomagamo?

Druge možnosti za podporo ...

Za iskanje ustreznih pogosto zastavljenih vprašanj vnesite številko modela naprave

Poznam model svoje naprave.

Oglejte si podporo, ki je na voljo za vašo napravo

Potrebujem pomoč pri iskanju modela naprave

Najprej vam bomo pomagali najti vašo napravo
Bela ikona recikliranja na modrem ozadju

Reciklirajte potrošni material naprave

Pošljite rabljene kartuše in tonerje v recikliranje brezplačno.

Sodelujemo z vami za boljše okolje.

Raziščite možnosti recikliranja