1. Home Brother
  2. Podpora
  3. Kontaktirajte nas
  4. Aplikacija Support Centre
Brother Support Center app logo

Prenesite v mobilno napravo in pridobite podporo Brother v aplikaciji

Celovita navodila za namestitev izdelka.

Priročniki za izdelke.

Pogosto postavljena vprašanja in odpravljanje napak.

Neposredna povezava do popolne servisne podpore.

Aplikacija Support Center - Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Za namestitev aplikacije SupportCenter na vaši mobilni napravi:

1. Prenesite aplikacijo Brother SupportCenter z App Store ali Google Play:

Za Android naprave

Za Apple naprave (iPhone, iPad ali iPod touch)

2. Za namestitev aplikacije pritisnite “Brother SupportCenter”.



Nekatere funkcije morda niso na voljo in bodo zatemnjene.
Funkcije Stanje naprave oz. Informacije o napravi trenutno ne podpirajo vsi izdelki.

Aplikacija Brother SupportCenter je kompatibilna z naslednjimi izdelki Brother:

• Brizgalni tiskalnik/faks/MFC/DCP
• Črno-beli laserski tiskalnik
• Barvni tiskalnik (laserski/LED)
• Črno-beli laserski faks/MFC/DCP
• Barvni faks/MFC/DCP (laserski/LED)
• Hitri tiskalnik za skupno rabo
• P-touch (PT/RL)
• Tiskalnik nalepk (QL/TD)
• Mobilni tiskalnik (RJ/PJ/MW)
• Dokumentni skener
• Stamp Creator

Funkcijo Najdi po Wi-Fi lahko uporabite za izbiro izdelka Brother, če je povezan v isto brezžično omrežje, s katerim je povezana vaša mobilna naprava

Aplikacija Brother SupportCenter deluje z mobilnimi napravami Apple in Android. Prepričajte se, da vaša mobilna naprava uporablja enega izmed naslednjih operacijskih sistemov:

Android: različica 4.0 ali novejša.
iOS (iPhone, iPad, in iPod touch): različica 9.0 ali novejša.
• Brother SupportCenter ponuja dostop do informacij o namestitvi, priročnikov za izdelke, pogostih zastavljenih vprašanj (FAQ) in nasvetov za odpravljanje težav.
• Brother My Supplies vam omogoča nadzor in naročanje potrošnega materiala za napravo Brother (črnilo ali toner).
• Brother iPrint&Scan podpira brezžično tiskanje in skeniranje prek vaše mobilne naprave ali računalnika.

Potrebujete več podpore? Spodaj si oglejte dodatne možnosti:

Ikonografija Brother registracija izdelka na oranžnem ozadju

Registrirajte napravo

Hiter in preprost postopek registracije

Zahtevajte primerne promocije znotraj vašega osebnega spletnega računa Brother

Spremljajte kupljene naprave in aktivirajte njihove garancije

Registrirajte napravo

Ikonografija Brother support centre in gonilniki

Gonilniki in programska oprema

Posodobite gonilnike na napravi Brother ali prenesite programsko opremo.

Tu lahko najdete tudi orodja za popravilo omrežnih povezav in vrsto prenosov BRAdmin.

Izvedite več

Potrebujete informacije o garancijah, servisnih centrih in recikliranju?