Pri podjetju Brother razumemo, da imajo oddelki storitev za stranke v maloprodaji, čeprav so del prodaje, bolj raznolike zahteve glede tiskanja kot same prodajalne.
Oddelki storitev za stranke služijo v številne namene tako strankam kot osebju. S prilagodljivimi rešitvami za tiskanje in skeniranje lahko osebje zadovolji potrebe vse od upravljanja spletnih naročil po sistemu 'klikni in prevzemi' do postopkov vračanja blaga ali upravljanja obiskovalcev.
Brother se zaveda, da lahko tehnologija izboljša uporabniško izkušnjo v trgovini. Z maloprodajnimi partnerji sodelujemo pri ustvarjanju rešitev za tiskanje in skeniranje na področju storitev za stranke.
Prilagojene rešitve za tiskanje in skeniranje za različne namene. Brother prilagodi svoje rešitve vašim zahtevam.
Kompaktnost ali mobilnost omogoča tiskanje in skeniranje tam, kjer ju potrebujete. Osebje lahko ves čas postopka ostane pri stranki zavoljo boljše uporabniške izkušnje.
Brezhibna integracija z obstoječo programsko opremo in sistemi za zajem podatkov o strankah in spletno naročanje po sistemu 'klikni in prevzemi'.
Zajem podatkov o strankah za visoko raven prodajne storitve.
Prihranite čas in denar tako, da sami izdelate ID priponke za osebje in obiskovalce. Obstojne laminirane priponke profesionalnega videza lahko natisnete hitro in enostavno.