1. Home
  2. Podpora
  3. Informacije o garanciji
service and support

Informacije o garanciji

Vsi naši izdelki imajo 3 LETA GARANCIJE

BREZPLAČNA garancija na podlagi spletne REGISTRACIJE, ki vam zagotavlja dodatno storitev v primeru kakršnihkoli težav. Če želite izkoristiti podaljšano garancijo, morate prek spleta registrirati napravo v roku 60 dni od datuma nakupa

 

Domači uporabniki

Poslovni uporabniki

Garancija

Brother Central & Eastern Europe - regijsko predstavništvo za Slovenijo, Hrvaško in BIH je del skupine Brother iz Japonske. Brother posluje globalno že več kot 100 let, od tega je v Evropi prisoten že več kot 50 let, zato se lahko pohvalimo z znanjem, kako ustreči stranki.

Ponosni smo, da ste izbrali enega izmed izdelkov Brother. Trudimo se, da vas ne pustimo na cedilu. Vsi izdelki Brother so vnaprej testirani in zasnovani, da trajajo, vendar se zavedamo, da gre lahko  tudi kaj narobe.

Da boste brez skrbi, imajo vsi Brother izdelki 3 leta garancije, kar pomeni dodatne storitve za vaš izdelek. Prosimo, preberite spodaj napisane informacije in izkoristite to prednost.

 

Brother deluje po načelu Vedno na vaši strani.

To zagotavljamo s podaljšanjem garancije na vseh naših napravah. Glede na vrsto izdelka garancija pokriva.


  popravilo PRI STRANKI (On-Site)

ali

  popravilo Z DOSTAVO IN VRAČILOM (RTB, Return-to-base)

Če želite izkoristiti podaljšano garancijo, morate registrirati napravo v roku 60 dni od datuma nakupa.

Popoln seznam izdelkov in vrst popravil >>
Podrobni pogoji in določila za 3-letno garancijo >>

 

Originalen potrošni material Brother


Brother zagotavlja odlično delovanje ob uporabi originalnega potrošnega materiala, zato vam priporočamo uporabo originalnih kartuš in tonerjev Brother. Potrošni material Brother je izdelan za zagotovitev najvišje kakovosti tiskanja in dolgo življenjsko dobo naprave.