1. Home Brother
  2. O podjetju Brother
  3. Zgodovina podjetja Brother
Podjetje Brother je bilo ustanovljeno pred 100 leti v mestu Nagoya na Japonskem, bogato 50-letno zgodovino pa ima tudi v Evropi.

Skupina Brother dobavlja izdelke in storitve strankam po vsem svetu s 17 proizvodnimi objekti (vključno s 4 tovarnami podjetja Brother Industries, Ltd.) in 52 prodajnimi zastopstvi v 44 državah in regijah sveta (podatki za april 2013).

Dandanes vključuje ta linija izdelkov ne le šivalne stroje za domačo in industrijsko uporabo, ampak tudi strojna orodja ter informacijsko in komunikacijo opremo iz programa za tiskanje ter poslovne rešitve Brother: tiskalnike, večfunkcijske naprave, fakse, tiskalnike nalepk in skenerje skupaj z originalnim potrošnim materialom ter opremo Brother.

Evropska vizija 21 zavezuje podjetje Brother k prizadevanjem, da bi postalo vrhunska enotna organizacija za prodajo in trženje v svetovnem merilu ter da se pri svojih vsakodnevnih dejavnostih ravna po načelu »Na vaši strani«.
Evropska gospodarska skupnost je nastala le leto prej, ko so Francija, Nemčija, Italija, Belgija, Nizozemska in Luksemburg podpisali Rimsko pogodbo. Prepoznavanje pomembnosti tega koraka in odziv nanj je bil izredno pomemben korak za razvoj ter rast podjetja Brother.
Šivalni stroji Jones so bili dobro uveljavljeni kot pomembna britanska znamka, vendar jim je škodilo pomanjkanje naložb in razvoja. S tem nakupom se je podjetje Brother hitro uveljavilo v Veliki Britaniji.
Izdelek so zasnovali v CDCC in izdelali v tovarnah Brother, kar je vodilo do odločitve podjetja Brother, da razširi svojo ponudbo izdelkov s pisarniško opremo. To se je izkazalo kot pomemben korak pri nastanku današnjega podjetja Brother.
Po odločitvi za širitev so bili elektronski pisalni stroji Brother hitro sprejeti po vsem svetu, kar je povzročilo veliko rast in uvrstilo podjetje Brother med pomembne udeležence na trgu pisarniške opreme. 
Lasersko tiskanje je postajalo vse pomembnejša tehnologija tiskanja, zato je podjetje Brother razvilo lastne hitre izdelke za trg s pisarniško opremo. Danes je Brother pomemben proizvajalec teh izdelkov v svetovnem merilu. 
Podjetje Brother je dokazalo, da je sposobno resničnih inovacij, saj je predstavilo novo tehnologijo za nalepke, ki je temeljila na izvirnem konceptu podjetja Brother. Ta začetna inovacija je vodila do celotnega sistema izdelkov za označevanje, ki proizvaja najbolj trpežne nalepke na svetu.
Podjetje je nadaljevalo svoj niz najnovejših tehnologij in doseglo pomemben mejnik, ko je uspelo združiti več funkcij z laserskim tiskalnikom v prvem laserskem večfunkcijskem tiskalniku. Naprava je temeljila na obstoječem laserskem tiskalniku, podjetje Brother pa ji je dodalo še skeniranje, faksiranje, telefon in številne druge funkcije. To je postavilo nova merila za konkurente in začelo čisto novo kategorijo izdelkov.

.
Podjetje Brother je svoj uspeh z laserskim napravami ponovilo še s tehnologijo brizgalnih tiskalnikov. To je prineslo številne izdelke, ki so bili manjši, tišji in bolj barviti, pri tem pa enako funkcionalni kot laserske naprave. 
Miniaturni izdelek, ki je omogočil mobilno tiskanje, je bil (in ostaja) edini na svetu, ki je tako majhen in tako zmogljiv. Danes ga uporabljajo številna velika podjetja in organizacije, za katere je mobilnost ključnega pomena, in sicer od britanske prevozne policije naprej.
Novost, vredna 21. stoletja, temelji na obstoječi tehnologiji nalepk Brother – naprava RL-700S dopolnjuje ponudbo nalepk z oznakami za radiofrekvenčno identifikacijo. Ta tehnologija običajno stane na tisoče evrov, s tehnološko pridobitvijo podjetja Brother pa jo je mogoče izvesti za veliko nižjo ceno.